började dagen med hotell frukost hela familjen, vi satt i säkert en timma och bara åt massa god mat.
efter en god frukost så vard et att packa ihop väskorna och sätta sig i bilden, blev dock lite drygt på vägen ner till varberg då vi körde 10-45 km/h på 110-120 väg. Var hur långa köer som helst. Så jag la mig och sov (började redan nu känna mig lite dålig)
Efter letat parkerings plats i allt för lång tid hittade vi till slut en och började traska ner till havet
far min var först att lägga sig att sola efter glassen
två bilder pappa tog mig 
även mamma och pappa badade ju i havet
efter att ha badat och solat i x antal timmar så gick vi till bilden, klädde vi på oss och åkte iväg för att äta lite mat. Vi hamnade på laxbutiken i Falkenberg. När vi ändå var i Flkenberg så tänkte dom att vi måste hälsa på Pelle och Ulla om de är hemma
efter att alla suttit och pratat en stund, gick vi och köpte godis på hemmakväll. Tog bara en timmalängre tid än vad det brukar gör då det var cruisingen
efter stått och kollat på massa fina bilar så gick vi in och åt mat, eller alla andra åt mat medans jag låg i en slags hängmatta och skakade som ett asplöv i vinden typ. Men var ändå en väldigt bra dag tycker jag.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej