Efter jag och mamma fick vara med när pappa och petter kollade på jackt kläder, bössor mm i lite mer än en timma så åkte vi en liten bit till en sjö och satte oss och fikade njöt av solen, blåste lite så Petter och jag satt under en filt men ändå. 
Efter fikat så åkte vi och handlade på lite olika ställen, jag hittade två par skor, vilket var behövligt då jag gott sönder typ alla mina. Sen åkte vi till göteborg, checkade in på hotellet och irrade sedan runt i Göteborg tills vi hittade en av de mest underbara affärerna i världen, Beyond retro.
vi gick ner mot vattnet och tog en kvälls promenad inna vi letade efter någons stans att äta, blev några nästan familje foton, då alltid en behövde hålla i kameran. 
sen efter en promenad i mysiga Göteborg, när solen höll på att gå ned, så hittade vi till slut ett ställe att äta på. Var jätte god mat, alla tog buffé, jag åt säkert 10 små vegetarisk vårrullar då de var så jäkla goda. När klockan började bli frammåt tio elva gick vi hem och la oss. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej