Kjol har jag gjort / top monki (ny) / halsband gina tricot / skor vagabond (nya) / väst och rygga second hand / solisar beyond retro /
 
Sitter just nu i soffan hos Pelle och Ulla i falkenberg med feber, osm jag haft hela dagen men eftr tre timmar på stranden i varberg så blev det värre. Efter att varit på stranden så åkte vi för att leta efter något att äta, blev laxbutiken i Falkenberg och när vi ändå var här så tänkte mamma och pappa att vi kunde kolla om de var hemma. Vi satt i solen lite, sen gick vi till hemmakväll då fabian ville ha godis passade då på att se på  cruisingen, så många fina bilder, efter att kollat på den i kanke en timma så gick vi tillbaka. Bror min tog dessa kort lite snabbt och nu sitter jag i soffan med feber då. Känns som den håller på att bli värre...
 
Innan idag hade jag mitt vita maglinne som jag har sytt men, efter som det blev kväll och kallare och jag har feber så bytte jag till långarmat. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej