byxor har jag gjort / slärp ärvt / skjorta second hand / kofta cubus / jacka second hand / sandaler mammas
 
Egentligen har jag varit ute idag i mina fina röda stövlar, men ville i nte ta kort i dem + att det kankse inte är så smart att gå in med blöta stövlar igenom halva huset.
 
Har idag åkte hem från landsbro i en väldigt full bil, då alla sov över igår, elelr sov och sov. Man mer försökte få folk att somna utan att lyckas och efter att gett upp så försökte man sova så gott man kunde. Sen när man kom hem åt vi frukost jag satte mig och kollad epå tv i det regninga vädret. Sen när klockan var tolv, så kom jag på att  "nostalgi dagen" i solberga började, så sprang runt i hela huste och packa lite fika och leta efter regn kläder, sen ville inte moppen starta, gick in till framor men hon var inte där. Slutade med att jag tog traktorn, så tog en 30 minuter att åka dit i stället för 8-10 minuter osm det hade tagit med moped. Men kul var det trots allt himla regn. Så när jag kom hem sen runt fem tiden så bytte jag ut min blöta jeans jacka mot min mysiga kofta.
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej