kappa ärvd / skor monki (gamla) / ringar och septum bikbok / halsband gina tricot / chocker kj store / klänning second hand (omsydd) /
 
Har idag, ätit frukost framför julkalendern, tagit in alla varor som vi och farmor fick, duschade en stund innan fikat, röjde i mitt rum och gjorde det en aning mer juligt. Lite svårt när man har blommig tapet med fåglar på kanske.  Var även ute och letade lite grenar, som jag ny gjort ett gäng pappersblommer till, såg det på jul med Ernst. 
 
Nu har man bytt om för att följa med bror min och det vanliga gänget för att åka hem till peter på förfest sedan ska jag köra in oss alla till vetlanda då gymnasiet håller i nån fest. Gick ju inte på min julfest i Växjö igår, då mina närmsta kompisar inte kunde, så kändes ju inte helt fel att kunna följa med Petter idag.
 
Vid 17.30 så hoppar Miranda och jag in i bilen och åker mot Peters, med några stopp på vägen.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej