Skor monki / kappa/jacka second hand (Ny) / top har jag grjot (ny) / kjol har jag grjot (ny) / choker julklapp (gina tricot) / armand (egentligen en choker) julklapp (gina tricot) / örhängen mammas gamla / halsduk indiska /
 
Så här kommer jag se ut ikväll, när jag firar det gamla året och firar in det nya året med fina Emilia och Sandra Bartula och några till. Tog korten en kvart inna fikat, sen direkt efter jag tog korten, blev det på med en av de gosigaste tröjorna och av med finkläderna. Som jag knåpade ihop i går kväll, tog några timmar men himla nöjd med resultatet. Silvertyget var ju inte det lättaste att sy i då det är så halt. Fick äver över tyg av så kan sy nån mer kjol eller topp. 
 
Annars har jag hjälp mamma lite idag, till vi blev lite osams över dukningen, som jag kanske egentligen inte borde bry mig om så mycket då jag ändå inte kommer vara här, men gjort är gjort... 
 
Nu ska jag byta om till finkläderna igen och åka iväg mot Bäckseda.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej