kjol har jag gjort / polo monki / halsband gina tricot / skor vagabond / rygga fjällräven kånken /
 
Var ju som sagt i Växjö idag och körde lite och kollade runt lite i affärer. Trillade även pladask ner i gatan... Jag satt bak i övningskörbilden eller vad jag nu ska kalla det, sen så stannar den andra tjejen som hade körde nu, till sidan. Johan (min körlärare) kliver ur bilden och drar fram sätet så jag ska komma ut. Tror ni inte då att jag ska snubbla på hans bälte och trillar ut ur bilden ner i gatan, med rygga, mobil och jacka i handen. Reser mig och hon som kör och Johan frågar oroat: hur gick det, jag:Fan! bara inte datorn gick sönder nu. Lite irriterad över att man ska avsluta det hela med att trilla. Såg nu också sjukt kul ut kan jag tänka mig, så de runt om fick nog ett gott skratt men det bjuder jag på.
 
Nu är jag hemma, fått i mig lite mat och hunnit ta en dusch och klä på mig lite andra kläder.
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej