skor dinsko (gamla) / kjol och top har jag gjort (nya) / hatt bikbok / jacka second hand /
 
Cyklade idag i solsken, till bussen in till Växjö. Där jag sedan gick runt lite på stan innan jag vid 10.40 tiden skulle övningsköra. Blev lite senare för det hade tydligt blivit helt fel idag med tiderna. Men det gjorde inte mig något. Efter att kört runt i Växjö i ca 45-50 minuter så gick jag runt lit epå stan igen, hade tänkt se om Moa kunde ses, men min mobil krånglade och hon kunde nog inte heller, men när det är solsken och varmt så är det inte helt fel att strosa runt på stan. HIttade mig en skjorta och ev rikad lång väst för 80 kr.
 
När jag kom hem vid två tiden så satte jag mig och åt lite mat, då jag inte ätit mer än frukost. Sen ville mamma att jag skulle sy hennes gardin, så behövde annvända en annan inställning på min overlock men den krånglade och efter 20 minuter, av att trådarna bara helt plötsligt åkte ur så bytte jag söm och då funkade det aldeles utmärkt.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej