Byxor har jag gjort / skor dinsko (gamla) / blus kappahl / jacka ärvd / kofta ärvd / halsduk second hand /
 
Torsdag började med en svenska lektion där vi lyssnade på en dansk låt och hade texten framför oss fast med lite luckor i sig. Så på vår 40 minuter långa lektion satt vi och fyllde i detta medans vi lyssnade på musik. Himla rolig lektion måste jag ju faktiskt säga. Sen på vår långa håla så satt jag och skrev på samhällen då jag inte fattade nånting när jag skulle göra den igår. 
På psykologi lektionen så gick vi till ett museum, sss eller nånting. Där fick vi veta lite historia om psykiska sjukdommar, hur man såg på det osv. Vi fick se och berättat för oss hur man gjrode för att få dem friska. Sen på vägen till bussen fick jag skjutts av fina Ebba, slapp gå Halleluja. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej