Kavaj second hand (spetsen på sydd lite snabbtr förhand) / väst pappas / skjorta GK:S/ullared / sjalar mammas / hatt en gammal hög hatt som jag fått låna, men gjor högre och klätt in med tyg / playsuit beyond retro / "band" med trådrullar har jag knåpat ihop / 
 
Så här ser jag ut i kväll som jag nog sagt hur många gånger som helst så ska jagf nu föreställa The Mad Hatter från alice i underlandet, som spelas av Johnny depp. Alla kläder är hemmifrån så har inte köpt något nytt utan bara rotat runti hörn och vrår. 
Jätte kul men svårt var det att fixa sminkningen stod i 30 minuter för att fixa det här, inte det lättaste att försöka bli vit när man har en ljus foundation och vit ögonskugga som man ska försöka täcka ansiktet med haha. Men nöjd är man att man lyckade så bra som man gjorde med sminkningen brukar ju annars bara ha lite täckstift, puder och roche ibland tar jag ju visserligen lite eyeliner och mascara, så är inget proff på att sminka mig direkt. 
 
Har aldrig tänkt på att han har så många detaljer och lager på lager, så känner med typ 4 lager på mig kommer jag ju i alla fall inte frysa. 

Liknande inlägg

3 kommentarer

Anonym

31 Oct 2013 13:07

WOW !!!!

Louise

31 Oct 2013 13:53

Fan vad coolt :)

Anonym

01 Nov 2013 15:32

gud vad häftigt!

Kommentera

Publiceras ej