Polo H&M/ skor mammas/ shorts,väska,skärp, armband ärvda/ bomber jacka gina tricot/ halsband gina tricot old
 
Har som sagt varit i stan idag (Y) nice var det. Var på erikshjälpen och fyndade två klänningar, en polo, en halsduk och en blus/skjorta som jag ska göra om. fick allt för 250 ungfär. Bra pris tycker jag. Av mamma fick man två par jeans och en grymt skön tröja från gina var den skönaste tröja jag känt i hela mitt liv. Grymt mysig till tusen! 
O medans petter valde skor i 1 timma så hittade jag ett par kängor/skor mixat typ. Petter kunde inte välja mellan två skor så jag sa fråga henne och pekade på en tjej ( ganska snygg faktiskt) och han sa naee. Men en stund senare hade han frågat henne och hon tyckte samma skor som mamma och mig (Y), bra smak hade hon.
 
Nu socker vadd och smartis + film 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej