Jakcka gina tricot/ mössa pappas (som jag fick idag (Y)/ halsband made by me/ polo tröja/linne monki old/ byxor ärvda som jag gjort batik på/ läppstift ?
 
Han fixa lite bilder under skoldagen idag, gött att slippa ta bilder inne måste jag säga. Pluss att det snöade när jag tog dem, det är därför jag har vita prickar på jackan ibland. Så mysigt med snö måste jag säga. Och hemma har jag haft snö i två dagar redan. Gött nu känns det som vinter.
 
Har även haft matte prov idag, hoppas att det gick bra. Men tack vare det så fick man ta en senare buss hem men det är väl inte hela värden. Fick ju skjuts på morgonen så slapp cyckla så var bara bra att jag missade den bussen för då blev jag hämtad av mamma. Annars hade jag fått gå hem i mörkret.
 
Nu sitter jag vid tv:n och myser.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej