God eftermiddag!
 
Bjuder på lite bilder från i går som jag inte visade. Några ser jag en aning rolig ut. Då jag tänkte blåsa snö, men kameran tog bilden direkt efter att jag hade blåsit bort all snö . 1 av 3 lyckades jag med eller nästan i alla fall.
 
nu så kommer jag från kusinernas hus, har varit och fickat där en timma eller två. Mysigt värren
Innan idag har jag tagit in mina två små granar som jag högg ner i fredags. En har jag ställt inne på mammas och pappas byrå i deras sovrum och inne i mitt rum. sen har jag även hålt på att fixa lite mer änglar och grejer att hänga i min lilla gran. Bilder på granen kommer i morgon.
 
I kväll blor det att sjunga i korsberga på julkonsrten, sen så ska jag vara hemma och mysa med familjen och pynta den stora granen.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej